سلام


حرف اول: با سلام

نمیدونم تو این دنیای مجازی معمولا وبلاگ نویسا پست اولشونو چی می نویسن و چی عرفه؟ ولی من ترجیح دادم که کمی از علت تولد این وبلاگ رو بگم:

خب راستشو بخواین، سابقه زیادی در دنیای مجازی ندارم و شاید کمی بیشتر از یک ساله، تا هنوز هم وبلاگ رسمی اینطوری نداشتم (خب اینطوریشو نداشتم دیگه!) کمی تو 360 یاهو فعال بودم که تجربه خوبی برام بود و پر بیننده و خب با تصمیم به تعطیلی اونجا تصمیم گرفتم که اسباب کشی کنم به یه جای بزرگتر و رسمی تر!

تصادفی هم با اینجا آشنا شدم... که تا حالا که ظاهرا بد نیست، جاش خوبه، دکورش قشنگه، اتاق به اندازه کافی داره! ولی یکم راهش دوره!!

از اینا که بگذریم حوادث اخیر ایران هم باعث شد که شکی برام باقی نذاره که حتما در دنیای مجازی هم فعالیت داشته باشم و کمکی به سایر دوستان و هموطنان بکنم و بقول معروف بر گی از این موج سبز باشم.

با توکل به خدا و کمک دوستان عزیز سعی میکنم بتونم به هدفهای مورد نظرم برسم. در این راه - به عنوان یه تازه کار- قطعا نظرات شما دوستان کمک بزرگی به من خواهد بود.

مطالب این بلاگ رو به عنوان آرشیو و نظرات شخصی خودم میدونم و تا جایی که بشه بی طرفی و احترام به عقاید و نظرات دیگران رو رعایت خواهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر