پیش بینی های واقعی!!


مرتضی تمدن استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: دشمنان ما از حضور پر‌شور مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بسیار خشمگین و عصبانی شده‌اند و سعی بر این دارند که مردم ایران را درگیر کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان به خاطر اینکه از مردم انتقام بگیرند، وارد صحنه شدند و این اغتشاشات و شورش را به وجود آوردند. استاندار تهران با بیان اینکه با حفظ انسجام و وحدت می‌توانیم بر شیطنت دشمنان غلبه کنیم، گفت: دشمنان دست از کار خود بر نمی‌دارند در نتیجه ما باید کار خود را انجام دهیم و همیشه سعی کنیم که یک انتخابات سالم و باشکوهی را داشته باشیم تا هیچ کسی نتواند عیب و ایرادی از آن بگیرد.

وی اذعان داشت: توطئه دشمنان وحدت ملی را هدف گرفته است و شکستن این اتحاد ابزاری مانند فضای انتخابات را می‌خواهد.

تمدن تاکید کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که در انتخابات سال‌های آینده حضور مردم از امسال بیشتر باشد حتی ممکن است حضور مردم در پای صندوق‌های رای به صددرصد هم برسد.

وی با بیان اینکه در سال 88، 8500 میلیارد تومان بودجه برای هدفمند شدن یارانه‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: در سال 87 لایحه هدفمند شدن یارانه‌ها از دستور کار مجلس خارج شد که امیدواریم که مجلس هر چه زود‌تر در این خصوص تعیین تکلیف کند.


پی نوشت:

تمدن پیش ازاین مدیركلی صدا و سیمای قم و خراسان را برعهده داشته است در مجلس هفتم نماینده شهركرد بود، و پس از پایان دوره نمایندگی خود از سوی محمود ا.ن به عنوان مشاور اقتصادی‌اش برگزیده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر