انتشار 276 کتاب با موضوع مهدویت در یک سال گذشته

خبر از خبرگزاری فارس:
.
"خبرگزاري فارس: 276 عنوان كتاب با موضوع مهدويت و 95 كتاب با عنوان امام زمان(عج) از نيمه شعبان سال گذشته تا كنون به قلم نويسندگاني چون مقام معظم رهبري، آيت‌الله عبدالله جوادي آملي و حسن رحيم‌پور ازغدي در ايران منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فارس، ميان كتاب‌هاي به چاپ رسيده، كتاب‌هايي با موضوع‌هاي انتظار، دلايل غيبيت و پرسش و پاسخ درباره وجود و ظهور آن حضرت بسيار ديده مي‌شود كه مي‌توان به كتاب پرفروش «100 پرسش و پاسخ پيرامون امام زمان (عج)» نوشته عليرضا رجالي‌تهراني اشاره كرد كه در سال گذشته به چاپ شانزدهم رسيد.
هفتمين چاپ از «كتاب مهدي (عج)، ده انقلاب در يك انقلاب» حسن رحيم‌پور ازغدي انتشارات سروش هم در فاصله ميان نيمه شعبان گذشته تا كنون منتشر شد.
نكته قابل توجه در ميان ناشران فعال در حوزه مهدويت اين است كه مسجد جكران با چاپ 60 عنوان كتاب درباره امام زمان پر كارترين ناشر كشور در مدت ياد شده بوده است. پس از آن انتشارات موعود عصر با 14 عنوان كتاب در رديف دوم قرار دارد."
لازم به ذکر است که بسیاری از کتب مربوط به مهدویت - و خصوصا پرفروش ترین آن- وهمچنین امام زمان نوشته فردی به نام علیرضا رجالی تهرانی است که تا کنون نتوانسته ام اطلاعاتی از زندگینامه و مشخصات این شخص پیدا کنم. در صورتی که عکس یا اطلاعاتی از زندگینامه این شخص دارید حتما من را هم در جریان بگذارید.
همچنین حسن رحیم پور ازغدی که هیچ گونه اثری از مدرک تحصیلات عالیه و دکترای ایشان در دست نیست و اینکه چگونه استاد! تئورسین و سخنران عالی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شده نیز مشخص نیست!؟ لازم به ذکر است سایتی ارتباط پدر این شخص (رحیم) به عنوان متولی مسجد فیل مشهد با آقای خامنه ای در قبل از انقلاب را به عنوان علت ترقی وی ذکر نموده است.
سایت مرکز نشر آثار استاد حسن رحیم پور ازغدی!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر